Opzegging Vereniging Baarnse Openbare Bibliotheek (VBOB)

Een aantal abonnementhouders in Baarn is nog steeds lid van de Vereniging Baarnse Openbare Bibliotheek (VBOB). Deze heeft echter haar belangrijkste functie, uitlenen, sinds het aanhaken bij de Bibliotheek Eemland in 2009 verloren. Leden van Bibliotheek Baarn betalen voor dat lenen nu aan de Bibliotheek Eemland. Vanwege deze gewijzigde status geven wij u hier de mogelijkheid uw evt. lidmaatschap van de Vereniging Baarnse Openbare Bibliotheek op te zeggen.

Leden van de bibliotheek zijn, doordat de vereniging is blijven bestaan, in feite lid van twee organisaties. In de eerste plaats van de bibliotheek als voorziening waar men terecht kan voor boeken en informatie en in de tweede plaats van de VBOB. Als u niet langer prijs stelt op het lidmaatschap van de VBOB, dan moet u dit formeel bij hen opzeggen.

Nogmaals: het staat u natuurlijk vrij om de VBOB te steunen, maar ...deze vereniging staat los van de Bibliotheek Baarn! Wanneer u als lid van de VBOB een uitnodiging voor een ledenvergadering of een bericht over contributie ontvangt, dan heeft dat dus niets te maken met uw lidmaatschap van onze vestiging.

Indien u uw lidmaatschap van de Vereniging - NIET dat van de Bibliotheek Eemland! – wilt opzeggen, kunt u onderstaand formulier invullen. De met een * aangegeven velden zijn verplichte velden.

Als u liever schriftelijk opzegt, kan dat ook: vul dan deze bijlage in (Word document) en stuur het ondertekend aan:

• E. van der Maal
  • Zandvoortweg 210,