Zomerpret Voorleesfeestjes Op Reis

Kom jij in de zomervakantie ook lekker vaak naar de bieb om stapels leesvoer in te slaan? Dan heb je misschien wel zin om een leuke speurtocht te doen of op één van de voorleesfeestjes te komen. Iedere twee weken maken we een nieuwe boekenreis en is er weer een nieuwe speurtocht!

Thema's

• 15 juli t/m 28 juli Op Avontuur
  • 29 juli t/m 11 augustus Op Pad
  • 12 augustus t/m 25 augustus Op Zoek

Tijdens deze weken zijn er speurtochten en voorleesfeestjes in alle vestigingen van de Bibliotheek Eemland!

Resultaat 1 - 10 (van 26)

Weergaveopties:

• za 27 jul GEANNULEERD: Zomerpret Voorleesfeestje - Op Avontuur Bekijk details

Van 11:30 tot 12:30 | de Bibliotheek Vathorst

De hele zomervakantie maken we van voorlezen een echt feestje in de Bibliotheek! Ga bijvoorbeeld mee op avontuur met het boek 'Wij gaan op berenjacht!' van Michael Rosen, een verhaal over angsten en moed. Zaterdag 27 juli in de Bibliotheek Vathorst.

• di 30 jul Zomerpret Voorleesfeestje - Op Pad Bekijk details

Van 11:00 tot 12:00 | de Bibliotheek Vathorst

De hele zomervakantie maken we van voorlezen een echt feestje in de Bibliotheek! Ga bijvoorbeeld mee op pad met het boek '‘Boer Boris gaat naar de markt’' van Ted van Lieshout, een verhaal over het gebruiken van verschillende vervoersmiddelen. Dinsdag 30 juli in de Bibliotheek Vathorst.

Van 10:00 tot 11:00 | de Bibliotheek het Eemhuis

De hele zomervakantie maken we van voorlezen een echt feestje in de Bibliotheek! Ga bijvoorbeeld mee op pad met het boek '‘Boer Boris gaat naar de markt’' van Ted van Lieshout, een verhaal over het gebruiken van verschillende vervoersmiddelen. Woensdag 31 juli in de Bibliotheek het Eemhuis.

Van 10:30 tot 11:30 | de Bibliotheek Baarn

De hele zomervakantie maken we van voorlezen een echt feestje in de Bibliotheek! Ga bijvoorbeeld mee op pad met het boek '‘Boer Boris gaat naar de markt’' van Ted van Lieshout, een verhaal over het gebruiken van verschillende vervoersmiddelen. Woensdag 31 juli in de Bibliotheek Baarn.

Van 14:30 tot 15:30 | de Bibliotheek Hoogland

De hele zomervakantie maken we van voorlezen een echt feestje in de Bibliotheek! Ga bijvoorbeeld mee op pad met het boek '‘Boer Boris gaat naar de markt’' van Ted van Lieshout, een verhaal over het gebruiken van verschillende vervoersmiddelen. Woensdag 31 juli in de Bibliotheek Hoogland.

Van 15:00 tot 16:00 | de Bibliotheek Leusden

De hele zomervakantie maken we van voorlezen een echt feestje in de Bibliotheek! Ga bijvoorbeeld mee op pad met het boek '‘Boer Boris gaat naar de markt’' van Ted van Lieshout, een verhaal over het gebruiken van verschillende vervoersmiddelen. Woensdag 31 juli in de Bibliotheek Leusden.

• vr 02 aug Zomerpret Voorleesfeestje - Op Pad Bekijk details

Van 10:30 tot 11:30 | de Bibliotheek Bunschoten

De hele zomervakantie maken we van voorlezen een echt feestje in de Bibliotheek! Ga bijvoorbeeld mee op pad met het boek '‘Boer Boris gaat naar de markt’' van Ted van Lieshout, een verhaal over het gebruiken van verschillende vervoersmiddelen. Vrijdag 2 augustus in de Bibliotheek Bunschoten.

• vr 02 aug Zomerpret Voorleesfeestje - Op Pad Bekijk details

Van 10:30 tot 11:30 | de Bibliotheek Woudenberg

De hele zomervakantie maken we van voorlezen een echt feestje in de Bibliotheek! Ga bijvoorbeeld mee op pad met het boek '‘Boer Boris gaat naar de markt’' van Ted van Lieshout, een verhaal over het gebruiken van verschillende vervoersmiddelen. Vrijdag 2 augustus in de Bibliotheek Woudenberg.

• wo 07 aug Zomerpret Voorleesfeestje - Op Pad Bekijk details

Van 10:00 tot 11:00 | de Bibliotheek het Eemhuis

De hele zomervakantie maken we van voorlezen een echt feestje in de Bibliotheek! Ga bijvoorbeeld mee op pad met het boek '‘Boer Boris gaat naar de markt’' van Ted van Lieshout, een verhaal over het gebruiken van verschillende vervoersmiddelen. Woensdag 7 augustus in de Bibliotheek het Eemhuis.

• wo 07 aug Zomerpret Voorleesfeestje - Op Pad Bekijk details

Van 14:30 tot 15:30 | de Bibliotheek Hoogland

De hele zomervakantie maken we van voorlezen een echt feestje in de Bibliotheek! Ga bijvoorbeeld mee op pad met het boek '‘Boer Boris gaat naar de markt’' van Ted van Lieshout, een verhaal over het gebruiken van verschillende vervoersmiddelen. Woensdag 7 augustus in de Bibliotheek Hoogland.

Paginanavigatie