Agenda de Bibliotheek Bunschoten

In de Bibliotheek Bunschoten worden lezingen, voorleesfeestjes, jeugdactiviteiten en activiteiten van het DigiTaalhuis georganiseerd.

• di 23 apr Blikopeners - Zijn wie je bent. Door Jannita Koelewijn Bekijk details

Van 10:00 tot 11:30 | de Bibliotheek Bunschoten

Voor de meeste mensen is gezondheid een groot goed. 'Als ik maar gezond ben'. Maar wat is gezondheid eigenlijk? Vaak blijven we steken op gezond eten en meer bewegen. Uiteraard zijn dat belangrijke factoren, maar gezondheid is meer dat dan. Jannita Koelewijn (ESTA Health) vertelt in Blikopeners over een holistische kijk op gezondheid. Dat wil zeggen dat we kijken naar alle factoren die gezondheid beïnvloeden. Bewustwording en aandacht zijn hierin sleutelwoorden.

• 03 apr t/m 09 mei AI schrijfwedstrijd Bekijk details

3 april 2024 t/m 9 mei 2024

Kun jij ervoor zorgen dat AI het beste korte verhaal schrijft over wat AI als ideale mens ziet en waarom? Dat is de uitdaging van de schrijfwedstrijd die de Bibliotheek Eemland organiseert tijdens de Week van de creatieve AI in Amersfoort (20 tot en met 26 mei). Stuur het verhaal wat jij met AI hebt geschreven uiterlijk 9 mei in. Win een vierweekse online cursus 'Aan de slag met AI' van Erwin Blom!

• do 30 mei BoekStartwebinar: Met je baby en dreumes plezier beleven aan voorlezen Bekijk details

20:00 | Online

In aanloop naar de landelijke BoekStartdag vertelt Jolien Hesselberth op donderdag 30 mei om 20.00 uur over voorlezen op een leuke en speelse manier aan de allerjongsten. Een webinar boordevol boekentips!

• vr 31 mei Voorleesfeestje 'Op de bouwplaats!' Bekijk details

Van 15:30 tot 16:30 | de Bibliotheek Bunschoten

Tijdens de landelijke campagne 'Geef een prentenboek cadeau' maken we van voorlezen een echt feestje! Kom gezellig luisteren naar ‘Tim op de Tegels', een origineel, humoristisch en speels verhaal over het jongetje Tim. Vrijdag 31 mei in de Bibliotheek Bunschoten.