Agenda de Bibliotheek Leusden en Achterveld

In de Bibliotheek Leusden worden lezingen, voorleesfeestjes, jeugdactiviteiten en activiteiten van het DigiTaalhuis georganiseerd. In Servicepunt Achterveld zijn Voorleesfeestjes.

Resultaat 11 - 12 (van 12)

• vr 27 sep Workshop Veilig online in de Bibliotheek Leusden Bekijk details

Photo of cheerful positive man pensioner dressed blue pullover working modern device empty space isolated yellow color background. Van 10:00 tot 12:00 | de Bibliotheek Leusden

Vrijdag 27 september van 10.00 tot 12.00 uur organiseert DigiTaalhuis Leusden de gratis workshop Veilig online in de Bibliotheek Leusden. Een praktische workshop waarin je leert hoe je veilig je smartphone, tablet of laptop gebruikt. Aanmelden kan via onderstaande knop. Lukt dit niet, meld je dan aan bij de balie in de Bibliotheek.

• vr 18 okt Workshop Internetten zonder angst Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | de Bibliotheek Leusden

Mensen worden steeds sneller slachtoffer van digitale oplichting, phishing en fraude (cybercrime). Dit komt omdat het moeilijk te herkennen is. In deze workshop leer je hoe je het wel kunt herkennen en wat je kunt doen. Internet biedt veel mogelijkheden. Het is jammer als de angst je zou weerhouden om er gebruik van te maken. Na de workshop weet je meer en ga je met meer zekerheid het internet op. vrijdag 18 oktober van 10.00 tot 12.00 uur in de Bibliotheek Leusden. Gratis, wel aanmelden.

Paginanavigatie