Agenda de Bibliotheek Vathorst

In de Bibliotheek Vathorst worden lezingen, voorleesfeestjes en (jeugd)activiteiten georganiseerd.

Resultaat 1 - 10 (van 13)

• di 19 mrt BabyBieb - Voorlezen aan de allerkleinsten Bekijk details

Van 11:00 tot 11:30 | de Bibliotheek Vathorst

Met je baby op schoot een boekje ontdekken en lezen is ontzettend leerzaam. Daarom organiseren we ook voor de allerkleinsten een heerlijk voorleesmoment in de bibliotheek! De baby's genieten tijdens de BabyBieb van een fijn momentje met papa, mama, opa of oma, en de ouders/verzorgers krijgen tips en inspiratie over voorlezen aan en spelen met de baby. Op dinsdag 19 maart in de Bibliotheek Vathorst.

• vr 22 mrt Van poepluiers tot Pavarotti. Door Liza van der Peijl Bekijk details

Van 20:00 tot 21:00 | Inloop 19.30 uur | de Bibliotheek Vathorst

Liza van der Peijl heeft jaren in Toscane gewoond en nog steeds een grote passie voor Italië. Ze droomt ervan om ooit weer terug te verhuizen en daarom voedt ze haar kinderen tweetalig op. Ondeugende Elio zorgt voor zoveel inspiratie dat Liza niet anders kon dan er een boek over te schrijven, uiteraard aangelengd met een flinke dosis fantasie. Tijdens de Boekenweek vertelt zij over haar boek 'Van poepluiers tot Pavarotti'.

• wo 27 mrt StartersCafé Vathorst Bekijk details

Van 10:00 tot 11:30 | de Bibliotheek Vathorst

Het StartersCafé is een laagdrempelige netwerkbijeenkomst voor (startende) ondernemers, nu oók in Vathorst. Joyce Hardeman en Marian Connotte van de StartersHUB.nl en de Bibliotheek Vathorst nodigen startende ondernemers en eenieder die overweegt om voor zichzelf te beginnen uit. Wij ontmoeten jou graag! Drink samen met andere (startende en meer ervaren) ondernemers een bakkie koffie of thee.

• za 06 apr My First Smartphone Festival Bekijk details

Photo of cheerful small girl wear stylish orange t-shirt hold smartphone look at sale empty space isolated on teal color background. Van 10:30 tot 13:00 | de Bibliotheek Vathorst

Hét festival om families te ondersteunen bij de kennismaking met de allereerste smartphone van je kind. Verken samen de wereld van smartphones tijdens leuke activiteiten en een lezing. In de Bibliotheek Vathorst is dit festival op zaterdag 6 april van 10.30 tot 13.00 uur. De activiteiten zijn gratis te bezoeken, maar voor de lezing van Jacqueline Kleijer moet je een kaartje kopen.

• di 16 apr BabyBieb - Voorlezen aan de allerkleinsten Bekijk details

Van 10:00 tot 10:30 | de Bibliotheek Vathorst

Met je baby op schoot een boekje ontdekken en lezen is ontzettend leerzaam. Daarom organiseren we ook voor de allerkleinsten een heerlijk voorleesmoment in de bibliotheek! De baby's genieten tijdens de BabyBieb van een fijn momentje met papa, mama, opa of oma, en de ouders/verzorgers krijgen tips en inspiratie over voorlezen aan en spelen met de baby. Op dinsdag 16 april om 10.00 uur in de Bibliotheek Vathorst.

• di 16 apr BabyBieb - Voorlezen aan de allerkleinsten Bekijk details

Van 11:00 tot 11:30 | de Bibliotheek Vathorst

Met je baby op schoot een boekje ontdekken en lezen is ontzettend leerzaam. Daarom organiseren we ook voor de allerkleinsten een heerlijk voorleesmoment in de bibliotheek! De baby's genieten tijdens de BabyBieb van een fijn momentje met papa, mama, opa of oma, en de ouders/verzorgers krijgen tips en inspiratie over voorlezen aan en spelen met de baby. Op dinsdag 16 april om 11.00 uur in de Bibliotheek Vathorst.

• ma 29 apr Medialab Vakantieworkshop: AI Superstar (10+) Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 | de Bibliotheek Vathorst (in Het Atelier)

Gebruik AI om een poster te maken en een nummer te schrijven op een goeie beat. Is jouw popster imago binnen de tijd compleet? Snel, over twee uur moet je namelijk op het podium staan! Deze activiteit van het Medialab is op maandag 29 april in de Bibliotheek Vathorst.

• di 21 mei BabyBieb - Voorlezen aan de allerkleinsten Bekijk details

Van 10:00 tot 10:30 | de Bibliotheek Vathorst

Met je baby op schoot een boekje ontdekken en lezen is ontzettend leerzaam. Daarom organiseren we ook voor de allerkleinsten een heerlijk voorleesmoment in de bibliotheek! De baby's genieten tijdens de BabyBieb van een fijn momentje met papa, mama, opa of oma, en de ouders/verzorgers krijgen tips en inspiratie over voorlezen aan en spelen met de baby. Op dinsdag 21 mei om 10.00 uur in de Bibliotheek Vathorst.

• di 21 mei BabyBieb - Voorlezen aan de allerkleinsten Bekijk details

Van 11:00 tot 11:30 | de Bibliotheek Vathorst

Met je baby op schoot een boekje ontdekken en lezen is ontzettend leerzaam. Daarom organiseren we ook voor de allerkleinsten een heerlijk voorleesmoment in de bibliotheek! De baby's genieten tijdens de BabyBieb van een fijn momentje met papa, mama, opa of oma, en de ouders/verzorgers krijgen tips en inspiratie over voorlezen aan en spelen met de baby. Op dinsdag 21 mei om 11.00 uur in de Bibliotheek Vathorst.

• do 23 mei Voorleesfeestje 'Op de bouwplaats!' Bekijk details

Van 15:00 tot 16:00 | de Bibliotheek Vathorst

Tijdens de landelijke campagne 'Geef een prentenboek cadeau' maken we van voorlezen een echt feestje! Kom gezellig luisteren naar ‘Tim op de Tegels', een origineel, humoristisch en speels verhaal over het jongetje Tim. Donderdag 23 mei in de Bibliotheek Vathorst.

Paginanavigatie