CoderDojo Amersfoort

20 april 2024, van 14:00 tot 16:00 | de Bibliotheek het Eemhuis

Kosten: gratis

Zaterdagmiddag 20 april 2024 komt CoderDojo Amersfoort weer bijeen in de Bibliotheek het Eemhuis. Kom je ook?

Je mag zelf een leuke Scratch- of Python-opdracht kiezen. Je kunt ook je eigen hobby-project meenemen. Onze mentoren proberen je zo goed mogelijk te helpen.

Het maakt niet uit hoeveel ervaring je hebt met programmeren: iedereen van 7 tot en met 17 jaar is welkom.

Kom je voor het eerst? Leuk! We maken je snel wegwijs.

Het programma start om 14.00 uur. We eindigen om 16.00 uur.

We bevinden ons in "Het Palet". Dit zaaltje vind je helemaal achterin op de eerste verdieping van de bibliotheek. De medewerkers van de bibliotheek wijzen je graag de weg.

Goed om te weten:

• Neem je (gratis) ticket (print/app) mee. Ouders, verzorgers en begeleiders hebben geen ticket nodig.
  • Er zijn 12 computers en 2 laptops beschikbaar. Je mag natuurlijk ook je eigen laptop meenemen en daarop werken.
  • Zorg graag zelf voor wat te drinken voor tijdens de sessie.
  • Voor deelnemers jonger dan 12 jaar geldt dat er een ouder/verzorger bij moet zijn.

PS: heb je een ticket en kun je toch niet komen, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. We kunnen dan weer iemand van de wachtlijst blij maken.

PPS: Lijkt het jou als ouder of verzorger of oudere broer/zus leuk om samen met ons de coolste zaterdagmiddagen te organiseren voor kinderen? Laat het ons weten. Ons team van mentoren kan altijd versterking gebruiken!