Workshop Internetten zonder angst

11 april 2024, van 14:00 tot 16:00 | de Bibliotheek het Eemhuis

Kosten: Gratis

Mensen worden steeds sneller slachtoffer van digitale oplichting, phishing en fraude (cybercrime). Dit komt omdat het moeilijk te herkennen is. In deze workshop leer je hoe je het wel kunt herkennen en wat je kunt doen. Internet biedt veel mogelijkheden. Het is jammer als de angst je zou weerhouden om er gebruik van te maken. Na de workshop weet je meer en ga je met meer zekerheid het internet op. Donderdag 11 april van 14.00 tot 16.00 uur in de Bibliotheek het Eemhuis. Gratis, wel aanmelden.

Tijdens de workshop wordt er niet alleen informatie gegeven, er is ook volop aandacht voor jouw ervaringen en vragen rondom cybercrime. Bij het bespreken van de ervaringen en vragen, leer je wat je kunt doen in zulke situaties.

De workshop Internetten zonder angst, is in samenwerking met de gemeente Amersfoort en speciaal voor 55+.

Voor de workshop vragen we je om bij het aanmelden een eigen voorbeeld te geven van cybercrime (als je dat hebt).