Cursus 'DigiSterker; omgaan met de digitale overheid en DigiD'

5 maart 2024, van 15:00 tot 17:00 | de Bibliotheek Woudenberg

Kosten: Gratis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Cursus Digisterker

Wil je een verhuizing doorgeven of een gevonden of verloren voorwerp melden? Dat kan bij de balie van het gemeentehuis, maar ook via de website van de gemeente Woudenberg. En zo zijn er nog veel meer dingen die je online kunt regelen met de overheid. Vind je dat lastig? Dan ben je van harte welkom bij de cursus DigiSterker; omgaan met de digitale overheid en DigiD. De cursus bestaat uit 4 bijeenkomsten.

Deze cursus, ontwikkeld door stichting Digisterker, is dé plek om te oefenen met de digitale overheid en DigiD. Door deel te nemen aan deze cursus kun je verschillende overheidszaken in de toekomst ook vanuit huis regelen. Naast www.woudenberg.nl komen ook persoonlijke omgevingen in de cursus aan bod, zoals www.mijnoverheid.nl.

Cursusdata

De cursus bestaat uit 4 bijeenkomsten van 2 uur op dinsdagmiddag, waarbij de eerste bijeenkomst plaatsvindt op dinsdag 5 maart 15.00 tot 17.00 uur in de Bibliotheek Woudenberg. De andere drie bijeenkomsten vinden plaats op 12, 19 en 26 maart.

Wil je deze cursus graag volgen? Meld je dan aan via de knop, aan de balie van de Bibliotheek of bel 033-4631914.  Er is plek voor maximaal 6 deelnemers. Aanmelden kan tot 27 februari.

Voor de cursus wordt contact met je opgenomen voor een korte intake.

Aanmelden voor de cursus Digisterker