DigiCafé; aan de slag met je mobiele telefoon

18 april 2024, van 14:00 tot 16:00 | de Bibliotheek het Eemhuis

Kosten: gratis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Heb je een mobiele telefoon maar zou je meer willen weten over hoe je die gebruikt? Heb je bijvoorbeeld vragen over instellingen, Wifi of opslag? Kom dan tijdens de Week van de DigiStarter naar het DigiCafé om hier alles over te leren. Donderdag 18 april van 14.00 tot 16.00 uur in de Bibliotheek het Eemhuis. Gratis, wel aanmelden.

Tijdens dit DigiCafé geven vrijwilligers je eerst informatie over de mobiele telefoon. Vervolgens ga je zelf aan de slag met je telefoon om te ontdekken hoe je het kunt toepassen. Hierbij kun je elkaar helpen en ook de vrijwilligers staan voor je klaar.

Het DigiCafé is een gezellige plek waar je samen met andere deelnemers je digitale vaardigheden verbetert en steeds meer plezier krijgt in het gebruik van digitale apparaten als je mobiele telefoon en tablet.

De Week van de DigiStarter

Van 15 tot en met 19 april organiseren we de Week van de DigiStarter. Tijdens deze week willen we iedereen die nog weinig of geen ervaring heeft met de computer of andere digitale apparaten, aanmoedigen een digitale start te maken. In de Bibliotheek helpen we op weg!