E-books lezen op je tablet of iPad

18 april 2024, van 10:00 tot 12:00 | de Bibliotheek Hoogland

Kosten: gratis

Ben je lid van de Bibliotheek? Dan mag je ook gratis e-books lenen uit de online Bibliotheek. Heb je geen e-reader? Dan kun je de e-books heel makkelijk op je tablet of iPad lezen. De vrijwilligers van het Digitaal Hulpplein in de Bibliotheek Hoogland helpen je graag op weg.

Met de online Bibliotheek-app leen en lees je e-books en tijdschriften. Daarnaast kun je ook luisterboeken lenen en luisteren. Wanneer je de app downloadt op je Ipad of tablet, kun je hier de e-books openen en lezen. De vrijwilligers van het Digitaal Hulpplein staan voor je klaar om je hier gratis bij te helpen.

Kom tijdens de Week van de DigiStarter naar het Digitaal Hulpplein en start met e-books lezen op je Ipad of tablet!.

De Week van de DigiStarter

Van 15 tot en met 19 april organiseren we de Week van de DigiStarter. Tijdens deze week willen we iedereen die nog weinig of geen ervaring heeft met de computer of andere digitale apparaten, aanmoedigen een digitale start te maken. In de Bibliotheek helpen we op weg!