DigiBingo; leer alles over je mobiele telefoon

13 februari 2024, van 10:30 tot 12:00 | de Bibliotheek Bunschoten

Kosten: gratis

mobiele telefoon

Heb je een mobiele telefoon maar nog veel vragen over het gebruik? Doe dan mee met DigiBingo. Tijdens het spelen leer je alles over je mobiele telefoon. Van de betekenis van icoontjes en instellingen tot het gebruik van verschillende apps. Dinsdag 13 februari van 10.30 tot 12.00 uur in de Bibliotheek Bunschoten. Gratis, wel aanmelden.

Leren hoe je mobiele telefoon werkt, hoeft niet saai te zijn. Maak er een spel van! Dat doen we met DigiBingo. Elke deelnemer krijgt een bingokaart met plaatjes en cijfers. Deze cijfers en plaatjes staan voor informatie over je mobiele telefoon. Bij elk plaatje of cijfer dat getrokken wordt, leer je meer.

Wie als eerste zijn kaart vol heeft, is de winnaar!

Doe gezellig mee en meld je aan. Dit kan via de knop, telefonisch 033-4631914 of aan de balie van de Bibliotheek Bunschoten.

Digitale cursussen en workshops in de Bibliotheek Bunschoten