Workshop Veilig online in de Bibliotheek het Eemhuis

9 februari 2024, van 14:00 tot 16:00 | de Bibliotheek het Eemhuis

Kosten: Gratis

Vrijdag 9 februari van 14.00 tot 16.00 uur organiseert DigiTaalhuis Amersfoort de gratis workshop Veilig online in de Bibliotheek het Eemhuis. Een praktische workshop waarin je leert hoe je veilig je smartphone, tablet of laptop gebruikt. Aanmelden kan via onderstaand knop. Lukt dit niet, meld je dan aan bij de balie in de Bibliotheek of bel 033-4631914.

Contact met familie gaat via WhatsApp, bankzaken regel je met internetbankieren, je raadpleegt de reisplanner om op tijd op je afspraak te komen en je foto’s maak je nog mooier met een fotoprogramma. Een smartphone, tablet of laptop biedt veel mogelijkheden die je dagelijks gebruikt.

Maar hoe zorg je ervoor dat je ze veilig gebruikt? Dat je bijvoorbeeld niet wordt opgelicht of dat je persoonlijke foto’s en informatie privé blijven? Dit leer je tijdens de workshop Veilig online in de Bibliotheek het Eemhuis.

Neem je eigen smartphone of tablet mee. Zo ga je na de workshop naar huis met een goed beschermde smartphone of tablet en kennis die je helpt om veilig online te gaan.

Digitale cursussen en workshops in de Bibliotheek het Eemhuis