Workshop Veilig online in de Bibliotheek Leusden

27 september 2024, van 10:00 tot 12:00 | de Bibliotheek Leusden

Kosten: Gratis

Vrijdag 27 september van 10.00 tot 12.00 uur organiseert DigiTaalhuis Leusden de gratis workshop Veilig online in de Bibliotheek Leusden. Een praktische workshop waarin je leert hoe je veilig je smartphone, tablet of laptop gebruikt. Aanmelden kan via onderstaande knop. Lukt dit niet, meld je dan aan bij de balie in de Bibliotheek.

Contact met familie gaat via WhatsApp, bankzaken regel je met internetbankieren, je raadpleegt de reisplanner om op tijd op je afspraak te komen en je foto’s maak je nog mooier met een fotoprogramma. Een smartphone, tablet of laptop biedt veel mogelijkheden die je dagelijks gebruikt.

Maar hoe zorg je ervoor dat je ze veilig gebruikt? Dat je bijvoorbeeld niet wordt opgelicht of dat je persoonlijke foto’s en informatie privé blijven? Dit leer je tijdens de workshop Veilig online in de Bibliotheek Leusden.

Neem je eigen smartphone of tablet mee. Zo ga je na de workshop naar huis met een goed beschermde smartphone of tablet en kennis die je helpt om veilig online te gaan.

Zit de workshop vol? Vul dan het formulier in voor een plek in de eerstvolgende workshop Veilig online.

Digitale workshops en cursussen in de Bilbiotheek Leusden