Vacature: vrijwilliger Bibliotheek in de buurt

Voor het project Bibliotheek in de buurt zijn wij op zoek naar jou!

Ben jij iemand die graag mensen bij elkaar brengt? Vind je het belangrijk dat mensen elkaar in een buurt kennen en zich met elkaar verbonden voelen? Ben je een echte netwerker die zijn vrije tijd graag zinvol invult? Meld je dan aan als vrijwilliger voor het project Bibliotheek in de buurt van de Bibliotheek Eemland. Het project zal in eerste instantie uitgevoerd worden in de wijken Kruiskamp/Koppel, Liendert, Schuilenburg, Soesterkwartier of Schothorst-Zuid.

Dit ga je doen:

Als vrijwilliger voor Bibliotheek in de buurt denk en werk je mee aan de invulling van het project. Hiervoor ga je op pad in de wijk die je goed kent en waar je je contacten hebt. Je brengt mensen bij elkaar en samen met de Bibliotheek Eemland bedenk je leuke en leerzame activiteiten die buurtbewoners met elkaar verbindt. Je vervult een sociale vrijwilligersfunctie waarin je echt wat kan betekenen voor je wijk.

Ja, ik word vrijwilliger!

Heb jij interesse om vrijwilliger voor de Bibliotheek in de buurt te worden en buurtgenoten met elkaar te verbinden of wil je meer informatie? Neem contact op met Janina Simonse via e-mail j.simonse@bibliotheekeemland.nl of bel naar 033 - 4631914

Meer informatie over de Bibliotheek in de buurt