Voorleesfeestje ‘Help! Een verrassing!'

Zaterdag 27 januari 2024, van 11:00 tot 12:00 | de Bibliotheek Hoogland

Kosten: gratis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Tijdens de Nationale Voorleesdagen maken we van voorlezen een echt feestje! Kom gezellig luisteren naar ‘Help! Een verrassing!', een hartverwarmend verhaal over Suusje Eekhoorn en August de Vos. Zaterdag 27 januari in de Bibliotheek Hoogland.

Suusje Eekhoorn heeft een verrassing bedacht voor August de Vos. Maar wat zou die verrassing zijn? August is bang dat hij er niets aan vindt. Hij houdt van rust, en Suusje doet juist graag wilde dingen. Komt dat wel goed?

Met leuke activiteit

Na het voorlezen blijven we nog in het thema van het verhaal en doen we met de kinderen een leuke activiteit.

• Doelgroep: ca. 2-7 jaar.
  • Gratis activiteit, maar wel graag aanmelden. Alleen de kinderen hoeven aangemeld te worden, i.v.m. benodigde materialen.
  • Let op: het voorlezen begint echt op de aanvangstijd.