Agenda de Bibliotheek het Eemhuis

In de Bibliotheek het Eemhuis worden lezingen, voorleesfeestjes, jeugdactiviteiten en activiteiten van het DigiTaalhuis georganiseerd.

Resultaat 11 - 20 (van 48)

• wo 14 aug Zomerpret Voorleesfeestje - Op Zoek Bekijk details

Van 10:00 tot 11:00 | de Bibliotheek het Eemhuis

De hele zomervakantie maken we van voorlezen een echt feestje in de Bibliotheek! Ga bijvoorbeeld mee op zoek met het boek '‘Een huis voor Harry’' van Leo Timmers, een verhaal over op avontuur gaan en de weg kwijt zijn. Woensdag 14 augustus in de Bibliotheek het Eemhuis.

• do 15 aug Boekentiptafel Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | De Bibliotheek het Eemhuis (bij de Espressobar)

Heb je een goed boek gelezen waarvan je vindt dat anderen het ook moeten lezen? Of ben je toe aan een nieuw boek, maar kun je wel een tip gebruiken? Dan is de Boekentiptafel de plek om te zijn! Je vindt de Boekentiptafel deze zomer elke maandag en donderdag van 10.00 tot 12.00 uur in de Bibliotheek het Eemhuis. Praten over boeken gaat natuurlijk het best onder het genot van een kopje koffie of thee. Daarom kun je gratis een kopje koffie of thee halen bij de Espressobar!

• ma 19 aug Boekentiptafel Bekijk details

• ma 19 aug Medialab Vakantieworkshop: AI Superstar (10+) Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 | de Bibliotheek het Eemhuis

Gebruik AI om een poster te maken en een nummer te schrijven op een goeie beat. Is jouw popster imago binnen de tijd compleet? Snel, over twee uur moet je namelijk op het podium staan! Maandag 19 augustus in de Bibliotheek het Eemhuis.

• di 20 aug UITVERKOCHT Medialab Vakantieworkshop: Natuurdocumentaire maken (8+) Bekijk details

Cute girl walking in the forest and shooting a video using a professional video camera Van 10:00 tot 15:00 | Het Groene Huis, Park Schothorst

Maak in één dag een echte natuurdocumentaire over het dierenleven in de stad. Dinsdag 20 augustus in Park Schothorst.

• wo 21 aug Zomerpret Voorleesfeestje - Op Zoek Bekijk details

Van 10:00 tot 11:00 | de Bibliotheek het Eemhuis

De hele zomervakantie maken we van voorlezen een echt feestje in de Bibliotheek! Ga bijvoorbeeld mee op zoek met het boek '‘Een huis voor Harry’' van Leo Timmers, een verhaal over op avontuur gaan en de weg kwijt zijn. Woensdag 21 augustus in de Bibliotheek het Eemhuis.

• wo 21 aug UITVERKOCHT: Minecraft Bouwwedstrijd: Bouw je eigen station Amersfoort (8+) Bekijk details

Van 13:00 tot 16:00 | het Eemhuis, Scholen in de Kunst

Samenwerken, creativiteit en leren programmeren: dit komt allemaal samen in Minecraft. Met dit immens populaire en tijdloze spel leren kinderen al deze vaardigheden door in teamverband een opdracht uit te voeren. Dit doe je door te bouwen met de digitale blokken van het spel. Tijdens deze editie maak je zelf station Amersfoort. Woensdag 31 augustus in het Eemhuis.

• do 22 aug Boekentiptafel Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | De Bibliotheek het Eemhuis (bij de Espressobar)

• do 22 aug UITVERKOCHT Medialab Vakantieworkshop: LEGO Mindstorms (12+) Bekijk details

Van 13:30 tot 16:30 | de Bibliotheek het Eemhuis

Ben jij klaar voor de grootste LEGO uitdaging? In deze workshop gaan we met LEGO een robot bouwen en programmeren. Donderdag 22 augustus in de Bibliotheek het Eemhuis.

• ma 26 aug Boekentiptafel Bekijk details

Paginanavigatie