Agenda de Bibliotheek het Eemhuis

In de Bibliotheek het Eemhuis worden lezingen, voorleesfeestjes, jeugdactiviteiten en activiteiten van het DigiTaalhuis georganiseerd.

Resultaat 21 - 30 (van 53)

• za 01 jun Vragenuurtje over ondernemen door StartersHUB Bekijk details

Van 14:00 tot 15:30 | de Bibliotheek het Eemhuis

Vragenuurtje over ‘starten als ondernemer en wat erbij komt kijken voor joú’. Overweeg je om te starten als zelfstandig professional en of wil je gewoon weten wat daar allemaal bij komt kijken? Wil je een antwoord op die ene prangende vraag? Je weet niet goed waarmee te starten? Kom dan zonder afspraak binnen op ons inloopspreekuur. Geen kosten, geen kapsones, wel eerlijk antwoord op alle vragen (ook de lastige!). Elke eerste zaterdag van de maand.

• zo 02 jun Voorleesfeestje 'Op de bouwplaats!' Bekijk details

Van 15:00 tot 16:00 | de Bibliotheek het Eemhuis

Tijdens de landelijke campagne 'Geef een prentenboek cadeau' maken we van voorlezen een echt feestje! Kom gezellig luisteren naar ‘Tim op de Tegels', een origineel, humoristisch en speels verhaal over het jongetje Tim. Zondag 2 juni in de Bibliotheek het Eemhuis.

• wo 05 jun BabyBieb - Voorlezen aan de allerkleinsten Bekijk details

Van 11:00 tot 11:30 | de Bibliotheek het Eemhuis

Met je baby op schoot een boekje ontdekken en lezen is ontzettend leerzaam. Daarom organiseren we ook voor de allerkleinsten een heerlijk voorleesmoment in de bibliotheek! De baby's genieten tijdens de BabyBieb van een fijn momentje met papa, mama, opa of oma, en de ouders/verzorgers krijgen tips en inspiratie over voorlezen aan en spelen met de baby. Op woensdag 5 juni in de Bibliotheek het Eemhuis.

• wo 05 jun Spreekuur Nederlandse Vereniging voor een Vrijwillig Levenseinde (NVVE) Bekijk details

Van 14:00 tot 15:00 | de Bibliotheek het Eemhuis

Iedere 1e woensdag van de maand is een spreekuur van de Nederlandse Vereniging voor een Vrijwillig Levenseinde (NVVE) in de bibliotheek. De NVVE is er voor iedereen met vragen, twijfels en angsten rondom het levenseinde. Zij helpt mensen op tijd en weloverwogen hun wensen kenbaar te maken en zo de regie over het einde van hun leven te hebben.

• za 08 jun Bibliotheekconcert door leerlingen Scholen in de Kunst Bekijk details

Van 11:00 tot 12:00 | Het Eemhuis (Espressobar de Draak)

Leerlingen van Scholen in de Kunst geven een optreden in de Espressobar van het Eemhuis van 11.00 - 12.00 uur. Je bent van harte welkom om bij dit optreden te zijn. Toegang is gratis!

• ma 10 jun Write Watchers Bekijk details

Van 18:30 tot 21:30 | de Bibliotheek het Eemhuis

Write Watchers is voor mensen die momenteel bezig zijn met het schrijven van een boek, of die van plan zijn om een boek te schrijven en een stimulans of een stok achter de deur nodig hebben. In plaats van dit in eenzaamheid te doen, biedt Write Watchers schrijvers de mogelijkheid om elkaar maandelijks te ontmoeten en te ondersteunen in een gezamenlijke omgeving. Aanmelden is niet nodig.

• wo 12 jun StartersCafé Bekijk details

Van 19:00 tot 20:15 | de Bibliotheek het Eemhuis

Ben jij ook een beginnende ondernemer? Kom dan naar het StartersCafé in het Eemhuis. Ontmoet andere startende ondernemers en stel al jouw vragen.

• wo 03 jul Spreekuur Nederlandse Vereniging voor een Vrijwillig Levenseinde (NVVE) Bekijk details

• ma 08 jul Write Watchers Bekijk details

Van 18:30 tot 21:30 | de Bibliotheek het Eemhuis

• wo 07 aug Spreekuur Nederlandse Vereniging voor een Vrijwillig Levenseinde (NVVE) Bekijk details