Agenda de Bibliotheek het Eemhuis

Kom naar lezingen, voorleesfeestjes, workshops, het DigiTaalhuis en meer in de Bibliotheek het Eemhuis!

Resultaat 51 - 55 (van 55)

• za 2 augustus 2025 Inloopspreekuur over ondernemen door StartersHUB Bekijk details

Van 14:00 tot 15:30 de Bibliotheek het Eemhuis

Overweeg je om te starten als zelfstandig professional en of wil je gewoon weten wat daar allemaal bij komt kijken? Wil je een antwoord op die ene prangende vraag? Je weet niet goed waarmee te starten? Of wil je graag weten wat erbij komt kijken voor joú in jouw situatie? Kom dan zonder afspraak binnen op ons (gratis) inloopspreekuur over ondernemen. Geen kosten, geen kapsones, wel eerlijk antwoord op alle vragen.

• za 6 september 2025 Inloopspreekuur over ondernemen door StartersHUB Bekijk details

Van 14:00 tot 15:30 de Bibliotheek het Eemhuis

• za 4 oktober 2025 Inloopspreekuur over ondernemen door StartersHUB Bekijk details

Van 14:00 tot 15:30 de Bibliotheek het Eemhuis