Gratis workshop Regel je Digitale erfenis

Maandag 21 oktober 2024, van 11:00 tot 13:00 | de Bibliotheek Bunschoten

Kosten: Gratis

Tegenwoordig laat je na je overlijden niet alleen fysieke spullen achter, maar ook online laat je iets achter. Foto's die je hebt opgeslagen en je social media-accounts. Maar ook zaken die je altijd online regelde zoals bankzaken en contact met de overheid. Als je deze digitale erfenis niet goed regelt, wordt het voor nabestaanden lastig om hierbij te komen. Maar hoe doe je dat? Dit leer je tijdens de workshop Regel je digitale erfenis op maandag 21 oktober van 11.00 tot 13.00 uur in de Bibliotheek Bunschoten. Gratis, wel aanmelden.

Veel mensen staan liever niet stil bij wat je digitaal nalaat na je overlijden. Maar het is wel belangrijk. De workshop Regel je digitale erfenis maakt het wat makkelijker om hiermee aan de slag te gaan. Na de workshop weet je waar het allemaal over gaat, waar je op moet letten en hoe je het moet regelen.

Deelname is gratis en met koffie/thee.

Digitale workshops en cursussen in de Bibliotheek Bunschoten