Informatiebijeenkomst leesclub moderne literatuur & klassiekers

22 april 2024, van 19:30 tot 21:00 | de Bibliotheek het Eemhuis

Kosten: Gratis

Samen over boeken praten is leuk én verrijkend. Leden van een leesclub ontmoeten elkaar om boeken met andere ogen te bekijken en nieuwe dingen te ontdekken. Wil je weten of een leesclub iets voor jou is? Kom dan naar de informatieavond van Senia.

Aanmelden (e-mail)

De informatiebijeenkomst is voor mensen die het leuk vinden om moderne literatuur en/of klassiekers te (gaan) lezen en daarvoor in contact willen komen met andere liefhebbers.

Deelnemers krijgen informatie over wat de Bibliotheek te bieden heeft en over de werkwijze van Senia. De informatiebijeenkomst is een initiatief van de landelijke organisatie Senia samen met de Bibliotheek Eemland.

De bijeenkomst is gratis en vrijblijvend.

Wel graag aanmelden in verband met het maximum aantal beschikbare plaatsen.

Dat kan via e-mail: liesbeth.ram@senia.nl

Kom ook naar

• do 27 jun Open leesclub 'Het pauperparadijs'

Suzanna Jansen tekende in haar boek ‘Het paperparadijs’ het intrigerende verhaal op van haar voorouders. Zij reisden, net als tienduizenden andere weeskinderen en paupers, in de 19e eeuw naar Drenthe om...