Minecraft Bouwwedstrijd (8+)

1 mei 2024, van 13:00 tot 15:30 | de Bibliotheek Hoogland

Kosten: € 10,-

Welk team bouwt het beste boomhuttenparadijs? Meld je aan voor de enige echte Minecraft Bouwwedstrijd, verras ons met je creativiteit en fantasie en wie weet ben jij de winnaar! Woensdag 1 mei in de Bibliotheek Hoogland.

Jury

Je werkt in teams van 5 personen. Een goede taakverdeling is dus vereist, want je hebt maar beperkt de tijd om je land af te krijgen. De jury kijkt naar functionaliteit, creativiteit en natuurlijk een goede samenwerking!

Teams

In teams van 5 deelnemers wordt er aan de bouwopdracht gewerkt. Wil je samen met je vrienden in een team? Vermeld dit dan in het opmerkingenveld bij het kopen van je ticket. Let op: kom je op de dag zelf pas bij de balie aanmelden wanneer je héle team compleet is. Kom je alleen? Wij delen je in een groepje in, misschien ontmoet je wel nieuwe game vrienden. Leuk!

Er zijn laptops aanwezig, dus je hoeft zelf niets mee te nemen. Lekker makkelijk! Ervaring met Minecraft is wel vereist. Leuk voor de leeftijd 8-12 jaar.