Proefles Klik en Tik in de Bibliotheek het Eemhuis

18 april 2024, van 10:00 tot 12:00 | de Bibliotheek het Eemhuis

Kosten: gratis

Van 15 tot en met 19 april organiseren we de Week van de DigiStarter. Tijdens deze week willen we iedereen die nog weinig of geen ervaring heeft met de computer of andere digitale apparaten, aanmoedigen een digitale start te maken. Door bijvoorbeeld een proefles Klik & Tik te volgen, de computercursus speciaal voor beginners. Je bent van harte welkom op mee te doen op woensdag 17 of donderdag 18 april van 10.00 tot 12.00 uur in de Bibliotheek het Eemhuis. Gratis, wel aanmelden.

Door een proefles Klik & Tik te volgen kun je kijken of de cursus iets voor je is. De cursus begint bij de basis. Je leert de muis en het toetsenbord gebruiken, websites bezoeken, informatie zoeken, mails schrijven en versturen en nog veel meer. Dit alles in je eigen tempo en met hulp van vrijwilligers die voor je klaar staan als je vragen hebt.

Aanmelden kan via het formulier. Als er meer aanmeldingen zijn dan plaatsen, kom je op een wachtlijst. Dit hoor je van ons.

Aanmelden voor de proefles