Night at the Eemhuis (uitverkocht) - Uniek festival na sluitingstijd

Gepubliceerd op: 1 november 2023 12:22

In 2024 bestaat het Eemhuis 10 jaar. Om dit te vieren, organiseren we een buitengewoon festival: Night at the Eemhuis. Op zaterdagavond 10 februari, na sluitingstijd, wordt het Eemhuis hét toneel voor een onvergetelijke avond vol entertainment en verrassingen.

Altijd al willen lasergamen of dansen in het Eemhuis? Tijdens Night at the Eemhuis kan het! Op elke verdieping kunnen bezoekers terecht voor bijzondere activiteiten. Hoogtepunten zijn onder andere: lasergamen, silent disco, ligconcert, poetry slam en creatieve workshops. En geen feest is compleet zonder hapjes en drankjes; we sluiten de avond het laatste uur dansend af met een live dj.Night at the Eemhuis belooft een unieke avond te worden. Bezoekers krijgen eenmalig de kans om na sluitingstijd het iconische gebouw te ontdekken. Een ticket geeft toegang tot alle activiteiten.

Lasergamen, Silent Disco, Ligconcert, Poetry Slam, Workshops, Food, Drinks & more

Houd de website van het Eemhuis in de gaten voor de rest van het programma.

Alle kaarten zijn uitverkocht!

Altijd al eens het Eemhuis by Night willen ontdekken? Koop nu je tickets voor een onvergetelijke avond!

• Datum: zaterdag 10 februari 2024
  • Locatie: Eemhuis, Eemplein 71-77, Amersfoort
  • Tijd: 20.00-01.00 uur
  • Kosten: €15 (voorverkoop), €17,50 (deurverkoop)

Het Eemhuis

Het Eemhuis is hét culturele centrum van Amersfoort op het Eemplein. Het biedt een inspirerende omgeving waar cultuur en kennis samenkomen. De architectuur en vormgeving maken een bezoek aan het Eemhuis op zichzelf al de moeite waard. In het Eemhuis zijn vier toonaangevende organisaties gevestigd: de Bibliotheek Eemland, Scholen in de Kunst, Archief Eemland en Kunsthal KAdE. Samen creëren zij al bijna 10 jaar een culturele belevenis.